SYMULACJA NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Flandria; Bruno Dumont
Odlotowe dzieciaki; Paul Feig, Galerianki ; Katarzyna Rosłaniec
Jagodowa miłość; Kar Wai Wong
Butelki zwrotne; Jan Svěrák, Wrzeciono czasu; Andrzej Kondratiuk
Pornografia; Jan Jakub Kolski
Ran; Akira Kurosawa, Tango; Carlos Saura
Doktor Strangelove, lub jak przestałem się martwić i pokochałem bombę; Stanley Kubrick, Kruk; Alex Proyas
Matador; Pedro Almodóvar
Good Morning, Vietnam; Barry Levinson, Urodzony 4 lipca; Oliver Stone
Biały oleander; Peter Kosminsky
Gra dla dwojga; Mark Brown
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na podstawie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Black Sabbath, Paranoid, Osbourne, Ozzy, Tribute
Therapy?, Troublegum, Beatles, The, I Am The Walrus, Seahorses, The, Do It Yourself
SBB, SBB (1974), Deep Purple, In Rock, Sting, …Nothing Like The Sun
Depeche Mode, Violator
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka intuicyjnego wyrażania skomplikowanych instrukcji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta procedurę użytkowania wybranej znastępujących leków:
89.2, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – płynne postacie farmaceutyczne
212.2, Leki przeciwjaskrowe – inhibitory anhydrazy węglanowej do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone z lekami beta-adrenolitycznymi, leki alfaadrenergiczne do stosowania do oczu
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
56.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o dużej sile działania
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
120.1, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antymetabolity – metotreksat do stosowania doustnego